Image
 
Στο Τμήμα Νοσηλευτικής λειτουργούν οι ακόλουθες επιτροπές:
  1. Επιτροπή ΟΜΕΑ, η οποία συγκροτείται από μέλη ΔΕΠ με διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό έργο. Ο ρόλος της εν λόγω Επιτροπής είναι επιτελικός, συντονιστικός αλλά και εκτελεστικός. Πιο συγκεκριμένα σχεδιάζει, προγραμματίζει και συντονίζει τη διαδικασία αξιολόγησης και έχει την ευθύνη της σύνταξης της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης. Επιπρόσθετα, ενημερώνει τόσο τα όργανα όσο και τα μέλη της Ακαδημαϊκής κοινότητας (Τμήμα και Σχολή) για τις απαντήσεις και τα αποτελέσματα του διαλόγου τόσο με τους διδάσκοντες όσο και με τους φοιτητές/ριες (κυρίως κατά τη χρονική διάρκεια της εσωτερικής αξιολόγησης) και συγκεντρώνει όλα τα απαραίτητα σχετικά στοιχεία. Επίσης, καθορίζει και κοινοποιεί εξαρχής τους τρόπους με τους οποίους διασφαλίζεται η διαφάνεια της εσωτερικής αξιολόγησης.

  2. Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών, της οποίας το αντικείμενο είναι: α) η παρακολούθηση της υλοποίησης του προγράμματος σπουδών και ο συντονισμός των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του προγράμματος, β) η κατάρτιση του εσωτερικού κανονισμού του προγράμματος σπουδών και η υποβολή προς έγκριση από τα ανά περίπτωση αρμόδια όργανα, γ) η υποβολή εισηγήσεων προς τη Συνέλευση του Τμήματος για θέματα, ως ακολούθως: γα) η κατανομή του διδακτικού έργου και η επιλογή προτεινόμενων διδακτικών συγγραμμάτων, γβ) η συγκρότηση ομάδων εσωτερικής αξιολόγησης του προγράμματος σπουδών και Επιτροπών για τη μελέτη ή τη διεκπεραίωση συγκεκριμένων θεμάτων που σχετίζονται με την αναβάθμιση του προγράμματος, γγ) η τροποποίηση, μετονομασία ή κατάργηση του προγράμματος σπουδών, γδ) η προκήρυξη θέσεων έκτακτου διδακτικού προσωπικού και η συγκρότηση επιτροπών αξιολόγησης για την επιλογή του, καθώς και η πρόσκληση επισκεπτών καθηγητών, επισκεπτών ερευνητών και μεταδιδακτορικών ερευνητών για την ανάθεση διδακτικού έργου του προγράμματος, γε) η ανάθεση επικουρικού διδακτικού έργου σε υποψήφιους διδάκτορες και μεταπτυχιακούς φοιτητές του Α.Ε.Ι., γστ) η συγκρότηση Επιτροπής και Υπεύθυνου πρακτικής άσκησης του προγράμματος, και δ) η άσκηση αρμοδιοτήτων που της ανατίθενται σύμφωνα με το ειδικό πρωτόκολλο συνεργασίας, σε περίπτωση προγραμμάτων σπουδών συνεργαζόμενων Τμημάτων, ή τον εσωτερικό κανονισμό του λειτουργίας του Α.Ε.Ι.

  3. Επιτροπή Ερευνητικού Σχεδιασμού, η οποία α) Βεβαιώνει ότι η ερευνητική δράση των μελών ΔΕΠ είναι συναφής με το γνωστικό τους αντικείμενο και εμπίπτει στον ερευνητικό σχεδιασμό του Τμήματος, β) Είναι υπεύθυνη για τη συγκέντρωση και παρακολούθηση των ερευνητικών προγραμμάτων στα οποία συμμετέχουν τα μέλη ΔΕΠ, των δημοσιεύσεων, των συνεδρίων που διοργανώνουν ή συμμετέχουν και των δράσεων δημοσιότητας εν γένει, γ) Παρακολουθεί και δίνει στοιχεία για τη συμμετοχή των προπτυχιακών, μεταπτυχιακών, υποψηφίων διδακτόρων, μεταδιδακτόρων και ακαδημαϊκών υποτρόφων στα ερευνητικά έργα του Τμήματος, δ) Αποτυπώνει τις ανάγκες για ερευνητικές δραστηριότητες, ε) Συνεδριάζει τουλάχιστον 3 φορές ανά ακαδημαϊκό έτος ή όποτε κρίνεται αναγκαίο και στ) Υποβάλλει ετήσια έκθεση πεπραγμένων (ανά ακαδημαϊκό έτος) στην ΟΜΕΑ

  4. Επιτροπή ERASMUS και Διεθνών Σχέσεων, με αρμοδιότητα α) την παρακολούθηση και αύξηση της κινητικότητας φοιτητών για σπουδές και πρακτική άσκηση με το πρόγραμμα Erasmus, καθώς και μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας από και προς Ιδρύματα εσωτερικού και εξωτερικού, β) τη συνεχή διεύρυνση των διεθνών σχέσεων του Τμήματος και την αύξηση του αριθμού των διμερών συνεργασιών καθώς και γ) τη συνεχή διεύρυνση των σχέσεων συνεργασίας του Τμήματος με παραγωγικούς και διαχειριστικούς φορείς του αγροδιατροφικού τομέα, σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο κ.ά.

  5. Επιτροπή Αξιολόγησης Αιτήσεων Πρακτικής Άσκησης και Επιτροπή Αξιολόγησης Ενστάσεων Πρακτικής Άσκησης οι οποίες αξιολογούν τις αιτήσεις και ενστάσεις, αντίστοιχα των υποψηφίων για Πρακτική Άσκηση.

  6. Επιτροπή εύρυθμης διεξαγωγής των μαθημάτων, επίλυσης τεχνικών θεμάτων, και λειτουργικότητας χώρων Πανεπιστημίου (αιθουσών διδασκαλίας κλπ), η οποία μεριμνά για τη διευθέτηση/ επίλυση θεμάτων εύρυθμης λειτουργικότητας, μαθημάτων κ.α που θα προκύπτουν στους διάφορους χώρους διδασκαλίας (αίθουσες Νοσοκομείου, ΚΤΙΡΙΟ ΟΑΕΔ, κτίριο Τμήματος Οικονομικών κλπ).

  7. Επιτροπή Ωρολόγιου Προγράμματος και Επιτροπή Προγράμματος Εξετάσεων Εξαμήνων, οι οποίες καταρτίζουν το ωρολόγιο πρόγραμμα του κάθε εξαμήνου και το πρόγραμμα εξετάσεων, αντίστοιχα, λαμβάνοντας υπόψη τις επιθυμίες των διδασκόντων. 

  8. Επιτροπή Εφαρμογής προγράμματος εσωτερικής κινητικότητας φοιτητών μεταξύ προγραμμάτων α΄ κύκλου σπουδών για το  Τμήμα  Νοσηλευτικής Παν/μίου Πελ/σου
  9. Επιτροπή Διαχείρισης Μαθημάτων Παλαιών Οδηγών Σπουδών
  10. Επιτροπή Ελέγχου δικαιολογητικών νεοεισερχόμενων αλλοδαπών – αλλογενών φοιτητών
  11. Επιτροπή Αξιολόγησης Υποψηφιοτήτων Νέων Διδακτόρων και Επιτροπή Αξιολόγησης Ενστάσεων Υποψηφιοτήτων Νέων Διδακτόρων για απόκτηση ακαδημαϊκής  εμπειρίας (ΕΣΠΑ)
  12. Επιτροπή Επιλογής Εντεταλμένων Διδασκόντων
  13. Επιτροπή επιλογής/ συνέντευξης Υποψηφίων Διδακτόρων, η οποία αξιολογεί την πληρότητα των αιτήσεων υποψήφιων διδακτόρων, πραγματοποιεί συνεντεύξεις με τους υποψήφιους διδάκτορες και συντάσσει εισηγητική έκθεση προς τη Συνέλευση του Τμήματος.
  14. Επιτροπή Κατατακτήριων Εξετάσεων, η οποία είναι συντάσσει εισηγητική έκθεση προς τη Συνέλευση για την εγγραφή των υποψηφίων στο Πρόγραμμα Σπουδών.
Ενημερωμένο: Ιουνίου